Koliko se vremena gubi na poslu i koliko to zaista košta?

“Samo zato što ste na poslu ne znači i da se posao obavlja”

U današnjem modernom radnom okruženju, suočavamo se s mnogim izazovima koji ometaju našu produktivnost. Čini se da su društvene mreže poput Twittera, Facebooka, Pinteresta, Google Plusa i LinkedIn-a postale nezaobilazan dio naših radnih dana. No, jeste li svjesni koliko vremena gubite na nepotrebne aktivnosti? U ovom članku istražujemo tri glavna krivca gubitka vremena na poslu: prekomjerno korištenje e-pošte, beskorisni sastanci i kontinuirane prekide pitanjima i zahtjevima.

  1. Pretjerano korištenje e-maila: Mnogi od nas su zarobljeni u naporima da dosegnu nula ne otvorenih poruka u svom inboxu, no ovakav pristup suradnji s timom može nas koštati dragocjenog vremena i novca. S prosječno 304 poslovna e-maila tjedno, zaposlenici gotovo 36 puta u jednom satu provjeravaju svoje e-mailove. Rezultat? Gubitak 16 minuta na ponovno fokusiranje nakon svakog dolaznog e-maila i gubitak od čak 10 IQ bodova, što je jednako propuštanju cijele noći sna. Godišnje to može rezultirati troškovima produktivnosti od 1250 dolara po zaposleniku.

  2. Beskorisni sastanci: Sastanci postaju prepreka produktivnosti kada postanu neproduktivni i prečesti. S prosječnih 62 sastanka mjesečno, zaposlenici gube 31 sat radnog vremena. Čak 91% sudionika sastanaka sanjari tijekom njih, 96% ih propušta, 39% spava, a 73% obavlja druge poslove umjesto sudjelovanja. Nepotrebni sastanci stvaraju trošak od 37 milijardi dolara godišnje za tvrtke.

  3. Stalni prekidi: Najnoviji krivac gubitka vremena su stalni prekidi, s prosječno 56 prekida dnevno po zaposleniku. Zaposlenici troše 3 minute rada prije nego što pređu na sljedeći zadatak, a 2 sata oporavka od distrakcija svaki dan. Ove prekide smatra se trivijalnima u 80% slučajeva, a manje od 60% radnog vremena provodi se produktivno.

Ako vaš tim ili tvrtka pati od smanjene produktivnosti, vrijeme je da poduzmete korake kako biste zaustavili ovaj trend. Poboljšajte suradnju tima, smanjite ovisnost o e-pošti, optimizirajte raspored sastanaka i smanjite broj nepotrebnih prekida kako biste ponovno uspostavili učinkovito radno okruženje. Samo tako možete ostvariti stvarnu produktivnost i postići uspjeh u poslu, a Atlassian rješenja rješavaju baš te probleme.

Previous
Previous

Koliki je povrat na investiciju implementacije Atlassian rješenja i kako ga maksimizirati?

Next
Next

Kako upravljati projektima i procesima s Atlassian rješenjima?